Saturday, May 14, 2011

Sorry Sorry Sorry

Assalamualaikum w.b.t

Okey okey sila nyanyi tajuk entry ni macam super junior okey...(wah banyak betul okey kan...maklumla orang dah bersalah...hahaha).

2 hari lepas aku ada janji nak post entry bagai, nak update baju baru lagi tapi sampai lah sekarang mana die cik intan? Saya dah lama tunggu...

Adoi ai, saya tak sangka pulak sekarang sudah ada pelanggan setia.. Eceehh... Alaaa sorry la wahai customer ku sayang.. Semalam memang nak update sangat. Punyalah bersemangat waja bukak blog semalam, tapi tak boleh2 nak post entry. Semalam rasanya semua blogger pun memang tak boleh post entry. Maybe ada maintanence something kot.

Okeyla dah tu cik intan tak boleh nak post arini ke? cepat la post, nanti aku lambat cik intan cakap baju tu dah ada orang tempah...huhu.. alaaaa, arini penat sangat. Baru balik dari hantar orang pergi kursus. Kursus apa pulak ni cik intan? Ermmm malu laaa saya nak bagitahu. Cik intan sekarang kan dah join M.L.M. De Bella dan sudah ada downline. Tu kene bawak diaorang pergi kursus, nak bagi faham macam mana nak target bonus, apa yang perlu terangkan pasal produk blablabla. Sekarang cik intan sudah jadi stokis tau. Wah tak agak kan.. (Psssst saya dapat bonus bulan lepas berbaloi-baloi. Tu bersemangat waja mahu buat De Bella betul betul). Kalau korang nak tahu pasal De Bella ataupun sinonim dengan ubat kurus paling laris yang ada aishah penyanyi tu boleh la contact - contact cik intan. cik intan tak marah punya. hehe.

kejap lagi InsyaAllah cik Intan update eh baju tu. tapi jangan la rebut-rebut okey. muaaahh jumpa lagi di entry lain. Byeeeee


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda. (^_^)