Thursday, May 12, 2011

Cerita ni dah agak basi..hehe


assalamualaikum w.b.t. ,

cerita dah lama tapi baru nak buat entry nih....hehehe... 9 hb aritu dengan secara tidak rasminya, aku sudah habis study....waaaaaaaahhhhh cam tak percaya tau tak...huhu kejap je rasanya 3 tahun dah berlalu... sedih pun ade jugak sebab pasni dah jauh dengan kengkawan terutama roomate tercinta especially nadia, dayah, tasha, milah, akmal. sob2... aku tak berkesempatan pun nak jumpe tasha sebab paper die abes awal, aku lak paper lambat so aku duduk rumah sementara tunggu tarikh paper... thanks tasha bagi aku present..sob3... nadia pun thanks bagi aku present, t konvo aku bagi korang present eh, sorry aku tak sempat nak belikan korang pape...huhu

seminggu sebelum paper, aku demam teruk. nak study pun tak larat. ni bukan alasan tau, sampai sekarang suara masih tak okey lagi. tapi aku kuatkan je badan, pergi jugak amek paper tu. tak tau la okey ke tak. soalan boleh tahan susah gak. tapi tak kesahla janji aku dah memang sure lulus.. hahaha... bak kata tunang aku, tak payah la nak pikir dapat a, janji aku lulus dah la. dah abes belajar boleh kahwin...huhuhu..tunang aku dah tau sangat perangai aku yg suka sangat nak kejar huruf a tu...hahaha..tapi kali ni aku pasrah jela, memang aku dah sakit masa tu nak buat camne kan..haihhh..

sebelum kitorang nak bepisah, haruslah kitorang berpoya-poya bersama wat kali terakhir kan.. aku, nadia, dayah je yang kuar sesama.. yang lain semua nak pergi dating, yelah pasni dah jejauh especially milah dan dendang.. milah kat sabah, dendang kat utara...huhu meraung la rerindu korang nanti..bila dekat nak bercakar je...hehe. dayah pun masa tu aku and nadia yang paksa, sebenarnya die ada paper lagi, tu nak study la kengkonon nya.. last2 die pun terjebak gak.

abes je paper, balik bilik sesiap amek nadia kat taman u, then trus je pergi makan kat secret recipe. dah lapar sangat pas paper tu...hehe. pas makan tu, plan nak pergi tengok wayang, cerita thank you. cerita hindustan kau..tak pernah dalam sejarah lagi aku pergi wayang tengok hindustan...huhu tapi aritu tak dapat gak tengok pasal cerita tu tak sold pulak..hampeh. last2 kitorang pergi popular cuci cuci mata tengok buku. lama jugakla kat situ. lepas tu kitorang pergi pulak karaoke sama kat taman u. first time pergi nih, not bad jugak la. tempat selesa, murah cuma lagu tak up to date sket. walaupun suara takde, aku melalak sejam tak ingat dunia. kengkonon rasa dah free kan abes study..huhu.

pasni aku bolehla update selalu blog ni kan.. maaf la pada customer2 tersayang sebab tak dapat entertain korang. pasni boleh dah.. i will be back for business soon. esok aku update preloved baru okey. tema kali ni insyaAllah mini dress. check it out. ok la aku mau tepek gambar aku and dayah sesama tadi kat mcd...bye~~

will miss u dayah (~~)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda. (^_^)