Monday, April 25, 2011

CONTEST SEHATI CWL & FARA


Ahhaaa kali ni update sebab mahu join "CONTEST SEHATI CIK WANIE DAN CIK FARA"... Walaupun blog ni 2 org yang manage, memang rasa nak tepek gambar kami bedua tapi syarat nye gambar sengsorang dan 1 gambar je boleh dipertaruhkan, so kami decide gambar ni lah. sila skroll ke bawah untuk melihat gambar yang aku petaruhkan ni...




ok pic aummm auummmm bajet comel mintak pelempang kan...hehe :p

meh aku habaq mai contest ni pasai apa naaa... contest ni nak kite tepek baik punya gambar korang yang perasan comel... cam la gamba kat atas nun...hehe.. klau korang pun berminat nak ikut serta, aku da letak link kat bwh banner dorang yg comel nih.. jom lah reramai join contest ni kasi meriah kan. letak la pic korang sengsorang then cepat2 submit link blog korang bila da join. contest ni ikut suka CIK WANIE LOVELA dan CIK FARA nak tutup bila...huhu gila kejam kan.. haha.. hadiah pun best wooo....pemenang no 1 hingga 5 dan siap ada hadiah saguhati lagi...so lagi tinggi kan chance nak menang walaupun xdpt no 1 kan..hehe...(dlm hati mintak2 la kalau menang tu dapat shawl satin tu 1 ye cik fara..eheee)

ok kalau korang malas mau join pun, korang leh pergi jenguk2 blog dorang ni.. sempat tadi aku review, dorang siap ada bagi tip and tutorial pasal hal ehwal penjagaan kulit muka... hebat kau..

so apa lagi you allssss......

aku nak tag:
cik sya
aini
sharin
jenny

2 comments:

Terima kasih atas komen anda. (^_^)